Om os

01. Historie

Order Group blev etableret i 2011 efter et grundigt forarbejde 

I takt med øget fokus på kvalitet og systematik, både inden for beredskaber og i det præhospitale miljø, var det uundgåeligt at der skulle udvikles en ITplatform, der kunne fungere som støtteværktøj, til denne store opgave. Ikke kun på operativ niveau, men også til formidling af information, samt som værktøj til  process og kvalitets måling.

Vores system har udviklet sig hurtigt og er brancheopdelt, med specialfunktioner tilknyttet hvert enkelt organisations behov.

02. Mission

Mere end IT. En ny måde at arbejde på.

Vi har fra starten, haft en klar vision om at udvikle IT, der skaber værdi. Ikke blot tidsmæssigt og økonomisk men også samfundsmæssigt gennem øget patientsikkerhed og robusthed i stat og kommune, som f.eks. håndtering af beredskabsplaner og krisestyring.

Vores ambition er at skabe en platform der er intuitiv, med stor fokus på brugervenlighed.

Vores systemer er altid “Åbne” for integration med andre, blot det giver mening for brugerene.

03. Vision

Innovativ opgaveløsning ikke kun i systemet, men i hele virksomheden

Vi vil levere IT der er brugervenligt, stabilt, hurtigt og innovativt.

Vores vision med ASSIGN er at give enhver organisation mulighed for at have overblik, kunne kontrollere kvaliteten samt kunne handle på forkant, inden driftsforstyrrelser indtræder.

 

Mennesker

Mød vores hold

Henrik Buck

Chief Produkt Officer / Co-founder
Udviklingen af ASSIGN har for mig, været en naturlig proces. At omsætte sin praktiske erfaring, til en brugervenlig platform for mine gamle kollegaer, er en fantastisk oplevelse.

Morten Lund

Chief Operating Officer / Co-founder
Samvittighedsfuld ledelse. Resultatorienteret Mindset.

Martin Christiansen

Chief Finance Officer / Co-founder
Martin binder økonomien sammen på tværs af vores organisation, og tager sig også af HR.